Странице

Feb 9, 2016

Ram za fotografiju

Zdravo svima!!!

Danas je bio moj dan D, što u prevodu znači da me migrena saterala u krevet na celo poslepodne i dobar deo prepodneva. Danima već hoću da objavim novi post, dosta toga ne prikazanog se nagomilalo i evo sad između spremanja Leona za spavanjac i peglanja (koje će verovatno sačekati neku srećniju priliku, hihihi), reših da uradim nešto i za svoju dušu :-)

Jedan ram za fotografije formata 10x15, koji sam uradila po porudžbini.

 


Devojka me pitala da li bih mogla da napravim rekete za tenis, po neku tenisku lopticu i još nešto vezano za tenis. Naravno da mogu :-) volim izazove. Prvo sam nacrtala teniski reket na papiru, isekla hamer na  širinu od  5 mm, setila se gaze kao rešenja za žicu, nisam htela da je crtam belom olovkom po ramu. I eto teniskih reketa. Lopticu sam napravila po prvi put, nije ništa teško, jednostavno nisam imala prilike tako nešto da pravim. Na ovaj način žene prave voće, recimo trešnje ili višnje :-) Uz sve to jedan pehar i ram je završen. Devojka oduševljenja, a ja veoma zadovoljna.

Do sledećeg posta, pozdrav svima!!!


6 comments:

  1. Što obećaš to i uradiš. Svaka čast. ;)

    ReplyDelete
  2. Bravo za rad, fenomenalan je!

    ReplyDelete
  3. Wow...these are very nice, you are very talented person. Great post dear! Would you like to follow each other? if you decided to follow me on BLOGLOVIN and Instagram please let me know so I can follow you back. Thank you.

    www.love-joice.com

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i komentarima!