Странице

Nov 25, 2013

Još jedan ram za fotografiju i podloga za blokčiće

Od danas ću vam malo dosađivati sa ramovima i podlogama, prošaraću sa još nečim da ne budem baš baš dosadna.

Ove godine sam rešila da svakoj od drugarica napravim ram za fotografije njihove dece. Svaka je dobila zadatak da izabere i da mi pošalje po jednu sliku deteta, a na meni je sve ostalo. To će im biti Novogodišnji poklon od mene. A sve to mi dođe kao jedna dobra vežba!!!

Danas ću vam pokazati ram koji sam napravila za ćerku moje najbolje drugarice, ona je već velika, ima 10 godina i sama je izabrala boju i motiv. Već sam joj bila pokazala ram dok još nije bio ukrašen i ona je bila oduševljena. Takođe sam joj napravila i podlogu za blokčiće. Njoj se dopada quilling, pa ću joj u paketić spakovati malo repromaterijala (papirne trakice, čestitke spremne za ukrašavanje, tagove i slično, a kada bude na zimskom raspustu pokazaću joj kako se to radi, pa ko zna možda dobijemo konkurenciju!!! Ovaj poklon će biti za nju, za moju Ivanu ću smisliti nešto drugo.

A evo i slika, juče je bilo lepo jutro pa su slike puno bolje od prethodnih.
 













Toliko od mene za danas, pozdrav do sledećeg rama :-)

9 comments:

  1. baš su super ovaj ram i podloga, u mojoj omiljenoj boji, zapravo ja najviše i volim ljubičastu i narančastu, kombinacija roze i plave ovisi opet kakvog sam raspoloženja..
    Sviđa mi se to što radiš, dobar poticaj da i mi krenemo sa ramovima
    lp Klaudija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Klaudija, upravo radim jedan sa narandžastim detaljima....Samo napred, nije teško za napraviti, lepo izgledaju i lep su poklon!

      Pozdrav, Ivana

      Delete
  2. Predivni radovi opet. Samo tako dalje.
    Lp; Sonja.

    ReplyDelete
  3. Kako precizno i lepo! Bas su prave mastarije :)

    ReplyDelete
  4. Prelepo, Ivana! mnogo su mi lepi leptiri. :)

    Pozdrav
    Vanja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Vanja, čekaj samo da vidiš žabice :-)

      Pozdrav

      Delete

Hvala na odvojenom vremenu i komentarima!