Странице

Jun 23, 2014

Kutija samo za žene

Jovana me pitala da li bih mogla da napravim nešto ovako , kutiju za uloške. Rekla sam joj da ću da probam i posle prve neuspele ideje, odlučila sam da probam još jednom, ako ne uspem, odustajem. Malo sam bolje razmislila, preračunala i uradila kutiju. Kutija je visine oko 15,00 cm, širine i dubine 11,00 cm. Fioka je visine oko 4,00 cm. Naravno podloga je lepenka, debljine 1,50 mm presvučena hamerom. Želela je kutiju kao poklon, boje u opticaju su bile roze i ljubičasta. Ja sam se odlučila da kutija bude roze boje, a detalji u ljubičastoj sa malo bele i zelene. Upotrebila sam detalje koje sam dobila od Martine uz osvojenu kutiju u njenoj nagradnoj igri. Nikako da stignem da uslikam, ali Martina evo ovom prilikom još jednom HVALA i da znaš da nisam zaboravila šta sam ti obećala, jednostavno ne mogu da postignem.

Evo i slika, ovog puta ću se izvući na to da mi nije bilo dobro i da sam imala jako malo vremena za slikanje, jer sam morala da trčim u poštu da na vreme pošaljem paket, sve uz pomoć mog malog pomoćnika koji me molio da ostanemo malo napolju, pa sam sa temperaturom sedela u parku i gledala ga kako trčkara i moli me da igramo fudbal. :-))




Poklopac inače stoji kako treba, sa unutrašnje strane kutije sam zalepila saten traku i za sam poklopac, da može da se otvara.
I još jedan pogled odozgo


Uz ovu kutiju Jovana je tražila da joj napravim i jednu malu kuitju kao znak pažnje, u boji vina sa ovim cvetom koji je i krasi. Njene dimenzije su bile jako malo, pa sam ja kuitju povećala, dimenzije su recimo 12,00x7,00x2,50 cm.





A evo i Jovanine slike, sve na jednoj fotografiji...


Toliko, želim vam svima ugodnu i kreativnu nedelju!

10 comments:

  1. Nemam reči, toliko mi se ovo dopada i toliko sam zadivljena.
    Bravo, Ivana! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Snežo. Ova prva nije savršena, ali ako je ikada više budem pravila, mora da bude mnogooooo bolja!!! Pozdrav

      Delete
  2. Hej Ivana,ove kutije su ti predobre. Prva je odlicna,jako mi se svidja. A sto se tice onog sto si obecala,ne zamaraj se time. :).Drago mi je da si mogla iskoristit ono sto sam ti poslala.
    Lp,
    Martina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Martina, ali kao što sam rekla, može to i bolje (mislim na prvu). Pozdrav

      Delete
  3. Prelepe su kutije, ova prva je sjajna ideja, a ti si je super napravila - boje i detalji sa strane i odozgo, pa i druga je fantastična, pretpostavljam da si sekla makazama sa šarom ovu drugu napred i baš lepo izgleda. Ružice su se baš lepo uklopile... Sve mi se dopada. Pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Anice. Da, sve stranice poklopca sam isekla tim makazama sa šarom. To je akvarel papir, tanji neki, pa se lepo seče, sa hamerom imam problema :-) Pozdrav

      Delete
  4. Super su kutije! Ova druga mi je predivna! Verujem da je za ovo potrebno mnogo strpljenja i truda, meni deluje baš teško. Svaka čast, zavidim ti! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Marijana! Jeste potrebno strpljenja, ali uopšte nije teško. Malo vežbe, malo Youtube i sve se savlada. Pozdrav Ivana

      Delete
  5. Prosto da pozelis da si u ciklusu, hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, u pravu si!!! Ovo je super ideja da nam se ulošci i tamponi ne vuku po kesama i kutijama! Pozdrav Ivana

      Delete

Hvala na odvojenom vremenu i komentarima!