Странице

Sep 24, 2014

Pozivnice za krštenje

Ovih šest pozivnica sam uradila za samo tri dana. Sreća pa ih je bilo samo šest, inače ne bih nikako mogla da stignem. Uradila sam ih po zamisli naručioca, po jedan meda, tri balona i oblačić na kome piše ime dečaka.

E sad, neko ko se ne razume u quilling bi možda rekao "Ma šta je samo šest pozivnica!", ali....Žena je htela da meda bude boje čokolade, da se slaže sa tortom, a meni je naravno nestalo braon papira, pa sam morala ručno da sečem hamer na trake debljine 5 mm, a zatim da svaku tu traku iseckam na sitne tračice pazeći da ne rasečem traku. E sad za telo svakog mede sam isekla po jednu traku od 55 cm, pa pomnožite sa šest i dobićete koliko sam metara "isfringovala" samo za telo. A gde su glave, ruke i noge. 

Naravno u unutrašnjosti pozivnice je i tekst, a pozivnice su spakovane u kutije.

Evo si slika





Toliko, uživajte u ovih para sunčanih dana...

10 comments:

  1. Super izgledaju i čestitke i kutije. Ja sve zabrljam kad sam pod nekim pritiskom i uopšte ne mogu da se koncentrišem na ono što radim! Ti nemaš problem sa tim! :)
    Pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemam problem, volim da mi je sve tip top, pa gledam da radim a da se što manje nerviram. A uz to sam radila još par čestitiki za venčanja, pa posao, pa kuća, pa dete.....Pozdrav

      Delete
  2. Volim quilling ali meni je problem i jedna čestitka a kamo li šest. Ove su savršene. Medice su super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Anice, medu još moram da usavršim!!! Pozdrav

      Delete
  3. Ja znam koliko je to puno posla i čestitam ti :)

    ReplyDelete
  4. Jao, kako su divne Ivana. Svaka čast, vidi se sav uloženi trud, ali se svakako isplatio.
    Srdačan pozdrav! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Vesna, drago mi je da ti se sviđaju!!! Pozdrav

      Delete
  5. naravno da izgleda jednostavno onima koji se ne bave takvim vrstom hobija ali nama je to izazov i znamo da u tome ima dosta posla :D
    Divne si čestitke uradila ..pozz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Klaudija, baš ima dosta posla, pogotovo ako sve radiš ručno, kao ja! Pozdrav

      Delete

Hvala na odvojenom vremenu i komentarima!