Странице

Aug 10, 2015

Pozivnice za krštenje preslatke Andree

Nije me dugo bilo, sada neću izbijati sa bloga :-) Šala mala....

Najviše volim kada dobijem porudžbinu, kratko i jasno, ta i ta boja, hoću ovo i ono, sa ili bez cirkona, kada se ljudi jave sa razumnim i prihvatljivim rokom izrade i naravno kada mi prepuste realizaciju. Hihi a ko to pa ne voli? Inače dajem sve od sebe, jer volim kada su ljudi zadovoljni sa onim šta im napravim, ali kada su ljudi ovakvi onda dajem 102% sebe.

Mama male Andree je želela nešto u pink boji, sa cirkonima i sličicom svoje ćerkice. Ona je slikala, poslala mi slike, pa sam je opet zamolila da je slika, te fotografije su bile mnogo lepše, zajedno smo izabrale ovu koja je na fotografijama. Ja sam ih malo "umaglila" zbog njihove privatnosti. Ideju sam našla u  ramu za fotografiju, sa par cvetića i sa cirkonima, jednostavno a ipak efektno. Čak sam i sama U Photoshopu, koji inače koristim samo da "kropujem" slike i stavim watermark, uspela da smanjim sliku na određenu dimenziju, pre odlaska u fotografsku radnju. Svašta ću ja još da naučim. I ono "magljenje" mi je bio prvi put.

Evo i sličica....



Unutrašnjost pozivnica


Mama je naručila i dve identične kutijice za svoju dečicu, evo i njih



Paket je otputovao za Medveđu, mama je bila oduševljena, moram da se pohvalim :-)

Sve vas puno pozdravljam, ostajte vedri i nasmejani,  ako vam smetaju ove vrućine samo se setite da za četiri meseca dolazi zima, hihihi

8 comments:

  1. Preslatko, kao i mala Andrea! To da je mama bila zadovoljna uopšte me ne čudi, ko ne bi bio? Sve pohvale draga! Imaćeš ti pune ruke posla pa ćeš morati svašta da naučiš! :D
    Srdačan pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Vesna na poseti i na komentaru :-)

      Delete
  2. Savršeno si to uradila, kao i uvek. Drago mi je da mami dopada, a kome i ne bi.
    Pozdrav i sve najbolje!

    ReplyDelete
  3. Ti si maher za ovakve stvari. Tako sve uvek precizno i detaljno odradis, kao da si masina, zeno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhahaa, sad si me lepo nasmejala :-) Ponekad i ja pomislim da sam masina, ali od toga ništa. Još sam na skalperu i lenjiru :-) pa polako :-) Pozdrav

      Delete
  4. mogu li se naruciti pozivnice kod vas i kako doci do vas?pozdrav
    sladjana.muskinja@yahoo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slađana poslala sam Vam mail, pozdrav Ivana

      Delete

Hvala na odvojenom vremenu i komentarima!