Странице

Sep 20, 2013

Kutijice pune uspomena

Sa ovim pravim jesenjim danima i moj blog je dobio jesenje odelo. Nadam se da vam se sviđa.

Ovih dana sam bila u gužvi na poslu, stalno neka jurnjava, pa da se iskoristi još ovo malo lepog vremena sa detetom u parku i prolete vreme. Ali bila sam i vredna što se tiče pravljenja sitnica i preobražaja starog u novo...

Sada ću vam pokazati čime sam se bavila sa malo ukradenog slobodnog vremena. 

Ideju sam "ukrala", ali sam je realizovala na svoj način. Ovo su kutijice napravljene od lepenke, presvučene hamerom, ukrašene satenskim trakama  i quilling tehnikom. Kutijice su veličine 16,50 x 6,00 cm. Unutar svake se nalaze tri male kutije, dimenzija 4,00 x 4,00 cm, koje sam pravila od hamera. Svaka je označena onim šta u nju treba da se stavi.

Evo i slika...

Ova prva kutija je bila eksperimentalna i nju sam uradila kao poklon za jedno krštenje.



A sve ostale su nastale tako što nisam mogla da se zaustavim, samo su malo modifikovane i usavršene :-)

Jedna ljubičasta





Jedna plava




Jedna žuta




Jedna kivi zelena



Jedna boje kajsije


I sve zajedno



Ova poslednja slika je malo lošija, ali morala sam da je stavim da bih vam pokazala Leonov osmomartovski poklon iz jaslica (tada još nisam pisala blog).

Naravno da ih imam  još napravljenih, samo čekaju ukrašavanje. Pokazaću vam ih u nekom drugom postu.

Do sledećeg čitanja...

Želim vam ugodan vikend.

4 comments:

  1. Predivne su ti ove kutije, a i ideja je super.
    Lp, Sonja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Sonja, kao što sam rekla, ideju kutijica sam "ukrala", samo sam ih uradila čvršće i dugotrajnije od onih koje sam videla.

      Pozdrav Ivana

      Delete
  2. Savršene su kutijica.
    Ima tu dosta posla, a ti sjajno sve uradila.
    Lep je poklončić, a posebno drag, za ceo život :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Snežana, ima posla, pipavo je, ali sam se totalno zarazila :-)

      Pozdrav Ivana

      Delete

Hvala na odvojenom vremenu i komentarima!