Странице

Sep 26, 2013

Ukrasne "pločice" za vrata dečije sobe

Ovog puta ću vam pokazati moje ukrasne "pločice" za vrata dečije sobe, koje takođe mogu krasiti i zid, ili sto ili neku policu. Napravila sam samo dve, jednu za sestrića Strahinju i jednu za Katalinu. Mislim, stvarno bih mogla i svom detetu da napravim :-)

Ove dve su napravljene od hamera, veličine su recimo 13x13 cm, znam samo da je unutrašnji deo 10x10 cm, nemam mere kod sebe. Iznutra sam zalepila papir sa motivima, a monograme sam odradila takođe sa hamerom. Plavu sam ukrasila morskim motivima, jer sam je završila još letos, a ljubičastu sam ostavila bez ukrasa, lepa je i ovako, bitno da se Katalina oduševila. Na svaku sam zalepila satensku traku da može da se okači.

Evo i slika...








Onu palmicu, što joj visi grančica, sam popravila naknadno i naravno zaboravila da slikam :-)

Čim ugrabim malo više vremena, pokušaću da uradim jednu, tako što ću sa unutrašnje strane ispod papira u boji, staviti lepenku da bi "pločica" dobila na težini, samo treba dobro da preračunam dimenzije ili da zamolim nekoga da mi to uradi (ovih dana mi je dosta brojki!)

Toliko od mene za večeras...


4 comments:

  1. Divne su plocice, Ivana!

    Pozdrav
    Vanja

    ReplyDelete
  2. Ovo je preslatko i prelepo.
    Nego, kojoj palmici visi grančica, ništa ne vidim, meni sve izgleda savršeno. Sve što ruka napravi je divno i nema mana :)
    Čestitam ti, od sveg srca!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Snežana od srca!!! Tamno zelena u gornjem levom uglu :-) ali kao što rekoh sve je popravljeno!!!

      Veliki pozdrav

      Delete

Hvala na odvojenom vremenu i komentarima!